PRODUCENT
POLECAMY
NOWOŚCI

------------------------
Pokaż wszystkie

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.WLODEX.SKLEPNA5.PL

 WARUNKI OGÓLNE, WARUNKI ZAMAWIANIA I SPRZEDAŻY:

  1. Właścicielem Sklepu Internetowego jest:

PPHU „Włodex” Tomasz Szłapka, z siedzibą:
ul. Wrzosowa, 62-006 Kobylnica,
NIP: 7772582224, REGON: 300700449 tel. 61 8150418 tel./fax 618150724

  1. Zamówienia na produkty firmy WŁODEX można składać:
    - za pośrednictwem formularza na stronie sklepu WWW.wlodex.sklepna5.pl,
    - poprzez wysłanie zamówienia na adres info@wlodex.poznan.pl
    - na stronie www.wlodex.poznan.pl
  2. Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę przez cały rok
  3. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą realizowane następnego dnia roboczego.
  4. Podanie numeru telefonu lub (i) adresu e-mail jest niezbędne do potwierdzenia złożenia zamówienia oraz przyjęcia zamówienia do realizacji. Zamówienia, które nie zostaną potwierdzone w ciągu 3 dni roboczych, nie będą realizowane. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie lub drogą elektroniczną.
  5. Zamówienia potwierdzone  nie mogą być anulowane. Potwierdzając zamówienie Klient oświadcza, że jest świadomy zobowiązania do zapłaty.
  6. Zamówienia, co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości będą weryfikowane przez obsługę sklepu, zamówienie takie może zostać anulowane przez Sklep. Zamawiający zostanie poinformowany o tym fakcie.
  7. Zamówiony towar będzie dostarczany przesyłką kurierską  lub pocztą, w zależności od miejsca doręczenia towaru. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oraz kosztów wysyłki znajdują się pod adresem: http://www.wlodex.sklepna5.pl/informacje/2/koszty-wysylki.html
  8. Ceny w Sklepie Internetowym WŁODEX  wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). W przypadku zakupu towaru,  na który wprowadzona została błędna cena (błąd obsługi sklepu bądź błąd serwera), kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany, a zamówienie zostanie anulowane.
  9. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia, może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować jedynie z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
  10. W przypadku wyboru sposobu płatności "przelew", towar jest wysyłany maksymalnie następnego dnia roboczego po otrzymaniu środków na konto bankowe 28 1090 1450 0000 0001 0807 6278 w wysokości 100% wartości zamówienia.

ZWROTY

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówionym towarem.
Aby dokonać zwrotu zakupionego towaru należy powiadomić sklep wlodex.sklepna5.pl o tym fakcie. Można również skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy (załącznik do Ustawy).

Uwaga! W przypadku zwrotu towaru, firma WŁODEX dokona klientowi zwrotu zapłaconej za towar kwoty, a także kosztu przesyłki zgodnie z ustawą.

Klient dokonuje zwrotu towaru na swój koszt.

Zwracane towary należy odsyłać na adres:

PPHU „Włodex” Tomasz Szłapka,Bogucin, ul. Wrzosowa 43, 62-006 Kobylnica
Uwaga! Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:

  1. świadczenie usług, jeżeli wlodex.sklepna5.pl wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta
  2. w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi wlodex.sklepna5.pl nie sprawuje kontrol i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  7. Pieniądze za zwrócony Produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego Produktu. Koszty odesłania Produktu nie podlegają zwrotowi.

WARUNKI REKLAMACJI I ZWROTÓW :

  1. Koszt przesyłki zwracanego sprzętu pokrywa Kupujący.
  2. W przypadku naprawy gwarancyjnej, koszt przesyłki pokrywa Sprzedający. 
  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru na  adres firmy: Bogucin ul.Wrzosowa 43,62-006 Kobylnica
  4. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
  5. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. W przypadku wykrycia takiej wady klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić sprzedającego.
  6. W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać:
    - w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy.
    - jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie towar zostanie wymieniony na nowy

OCHRONA PRYWATNOŚCI I INNE PRAWA


Dnia 25.05.2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO” lub jako „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).
Wraz z dniem 25.05.2018r. wprowadzimy także zmiany dotyczące naszej Polityki prywatności.
Dbając o uprawnienia wynikające z przywołanych przepisów, zmieniamy się dla Ciebie! Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgody możesz wycofać w każdej chwili.
W przypadku, gdy jednak nie akceptujesz nowej treści Regulaminu, prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie poprzez wystosowanie wiadomości pocztą tradycyjną na adres: ul. Wrzosowa 43,Bogucin,62-006 Kobylnica lub na adres mailowy info@wlodex.poznan.pl
Brak sprzeciwu w terminie 14 dnia od daty zawiadomienia, uważa się za akceptację Regulaminu. Brak akceptacji nowej wersji Regulaminu jest jednoznaczny z wypowiedzeniem umowy oraz spowoduje usunięcie konta Klienta.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. P.P.H.U.”WŁODEX” w pełni respektuje prawo do prywatności, w tym ochrony Danych Osobowych Użytkowników. Celem P.P.H.U”WŁODEX”. jest zapewnienie dostępu do jak największej ilości informacji i usług uzyskiwanych za pośrednictwem Serwisu przy możliwie najmniejszej ingerencji w sferę prywatności Klientów.
2. Rejestrując się w Sklepie wlodex.sklepna5.pl Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacją zamówień dokonywanych w Sklepie wlodex.sklepna5.pl
3. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla realizacji usług sprzedaży produktów, a także jeśli Klient wyrazi zgodę, usług marketingowych.
4. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu dostawy za pośrednictwem kuriera lub poczty, Sklep wlodex.sklepna5.pl, wyłącznie w celu wykonania zawartej z Klientem umowy i wyłącznie w zakresie niezbędnym do dokonania dostawy, przekaże dane osobowe Klienta, firmie kurierskiej lub firmie świadczącej usługi pocztowe (w zależności od wyboru sposobu dostawy przez Klienta), wraz ze zleceniem dostawy.
5. Za wyjątkiem wskazanym w ust. 5 niniejszego punktu, sklep wlodex.sklepna5.pl nie udostępnia danych osobowych Klientów podmiotom trzecim w celach ich przetwarzania


Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę PPHU „Włodex” Włodzimierz Szłapka danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883.

Prezentacja zawartości sklepu wlodex.sklepna5.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.

Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.

Kopiowanie w całości lub fragmentów informacji zawartych na stronie sklepu www.wlodex.sklepna5.pl zarówno w postaci tekstowej jak i graficznej bez wyraźnej, pisemnej zgody firmy PPHU „Włodex” Tomasz Szłapka jest zabronione.

Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.wlodex.sklepna5.pl jest prawnie wiążącą umową kupna-sprzedaży.

Sklep www.wlodex.sklepna5.pl zastrzega sobie możliwość braku dostępności określonego towaru, o czym klient zostanie poinformowany.

www.wlodex.sklepna5.pl ponosi odpowiedzialność za ewentualne wady produktu

 

Złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym www.wlodex.sklepna5.ploznacza akceptację postanowień regulaminu.

 

 

Załączniki do ustawy

z dnia 30 maja 2014 r.

 

Załącznik nr 1

 

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy

 

Wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy

 

Prawo odstąpienia od umowy

 

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia [1]

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas [2] o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. [3]

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. [4]

[5]

[6]

Instrukcja wypełniania:

[1]    Proszę wpisać jeden z następujących fragmentów tekstu w cudzysłowie:

w przypadku umów o świadczenie usług lub umów, których przedmiotem jest dostarczanie wody, gazu lub energii elektrycznej, w przypadku gdy nie są one dostarczane w ograniczonej objętości lub w ustalonej ilości, dostarczanie energii cieplnej lub dostarczanie treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym: „zawarcia umowy.”;

w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy (np. umowy sprzedaży, umowy dostawy lub umowy o dzieło będące rzeczą ruchomą): „w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.”;

w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno: „w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.”;

w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach: „w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.”;

w przypadku umów o regularne dostarczanie rzeczy przez czas oznaczony: „w którym weszli Państwo w posiadanie pierwszej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie pierwszej z rzeczy.”.

[2] Proszę wpisać Państwa nazwisko, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, Państwa numer telefonu, numer faksu i adres e-mail.

[3] Jeżeli umożliwiają Państwo konsumentowi wypełnienie i przesłanie informacji o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną na Państwa stronie internetowej, proszę wpisać, co następuje: „Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej [proszę wstawić adres strony internetowej]. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).”.

[4] W przypadku umów zobowiązujących do przeniesienia własności rzeczy, w których nie zaproponowali Państwo, że odbiorą rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, proszę wpisać, co następuje: „Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.”.

[5]   Jeżeli konsument otrzymał rzeczy w związku z umową:

a)        proszę wpisać:

–    „Odbierzemy rzecz”; lub

–    „Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz lub ... [proszę tutaj wpisać nazwę i pełny adres pocztowy, w przypadku gdy ma to zastosowanie, osoby upoważnionej przez Państwa do odbioru rzeczy], niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.”;

b)        proszę wpisać:

–    „Ponosimy koszty zwrotu rzeczy.”;

–    „Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.”;

–    Jeżeli w przypadku umowy zawieranej na odległość nie oferują Państwo ponoszenia kosztów zwrotu rzeczy, a rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą: „Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy: ... PLN [proszę wpisać kwotę]”; lub jeżeli nie można, rozsądnie oceniając, wcześniej obliczyć kosztów zwrotu rzeczy: „Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około ... PLN [proszę wpisać kwotę].”; lub

–    Jeżeli, w przypadku umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa, rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, a dostarczono ją do miejsca zamieszkania konsumenta w chwili zawarcia umowy: „Odbioru rzeczy dokonamy na nasz koszt”; oraz

c)        proszę wpisać: „Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.”.

[6] W przypadku umów dotyczących świadczenia usług lub dostarczania wody, gazu lub energii elektrycznej, w przypadku gdy nie są one dostarczane w ograniczonej objętości lub w ustalonej ilości, lub dostarczania energii cieplnej, proszę wpisać, co następuje: „Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług lub dostarczania wody/gazu/energii elektrycznej/energii cieplnej [niepotrzebne skreślić] przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.”.

 

Załącznik nr 2

 

Wzór formularza odstąpienia od umowy

 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

–    Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]

–    Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

–    Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

–    Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

–    Adres konsumenta(-ów)

–    Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

–    Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

 

MOTYW

NEWSLETTER

 

JĘZYK
   
WALUTY
Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl
Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].